i wanna take you there

förlåt alla underbara människor för sämsta uppdateringen, tänkte blogga hemma hos linnea men hennes data var tyvärr sönder sådär vart ju mina chanser sabbade för att blogga på lördagen. iallafall jag ska väl ta och berätta vad som har hänt mig denna underbara helg. i lördags åkte jag som sagt hem till linnea, som precis hade haft danstävling och kommit upp i silver nu. sen träffade vi patrik thunberg, vi satt och spelade buzz sen tog vi tåget till centrum och köpte lite smått och gott. efter det åkte vi hem till mig för att vänta på nästa tåg och eftersom jag och mina systrar var ensamma hemma den kvällen så var det jätte många som följde efter mig och linnea om hopp att få komma in och kröka i vårat hus men så blev det inte, vi låste dörrarna och skickade iväg dem. sen åkte vi tillbaka hem till linnea och lite senare kom patrik och rob. det blev lite kaos den kvällen men annars var lördagen underbar, på söndagen vaknade vi tidigt för att fixa oss till dansen. när jag hade dansat klart så fick jag äntligen hämta ut mina thevoice mjukisbyxor. sedan efter dansen åkte vi till stan för att shoppa, jag den dära svarta sidenjackan som jag visat tidigare på bild och ett par guldiga örhängen. innan vi visste ordet av det stängde alla affärer och vi hann inte köpa våra lackleggins. alla affärerna stängde så tidigt så vi åkte till mörbycentrum för att kolla om det var öppet där, men det var det inte heller så vi satte oss och väntade på bussen. under tiden kom en gullig bloggläsare fram och gav oss varsin ros. men nu ska jag fixa klart mig och ta tåget till skolan. kyssar




Kommentarer
Postat av: Eleonore

SV: ja då blir man verkligen besviken! Hoppas det mesta från din lista passar bra :D

2009-09-28 @ 08:51:10
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: FRIDA DAHLSTRÖM

vart finns dom där pälsmössorna ? fett snygga :o

2009-09-28 @ 18:55:11
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-11-16 @ 17:11:48
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0