xoxo i know you love me

nu är jag äntligen tillbaka och som jag har saknat att blogga under dem här timmarna, jag kastade mig över datan när jag kom hem kan jag säga. jag har iallafall köpt lackleggins nu och dem satt grymt bra. jag och linnea passade även på att prova andra kläder och bland alla kläder hittade jag en grå kofta och en "orkester kavaj" eller nu vad man ska kalla det, fast tyvärr är my money slut för denna månaden. evelina ringde nyss och avbröt mig i mitt underbara blogginlägg. hon frågade om något hade hänt för att jag lät så sur, jag bara; nej men jag bloggar för fan. oj otrevlig kanske jag inte ska vara bara för att folk stör mig i mitt bloggande, papi bjöd mig på donken och sen åkte vi hem och nu ska jag snart lägga mig och prata med hemlig haha. men nu måste jag få armina och isabelle att sluta bomba mig på facebook. veckan ser iallafall ut såhär this far;

tisdag; träffa isabelle r och sandra
onsdag; träffa isabelle a och armina
torsdag; plugga
fredag; åka hem till kusin med linnea och titta på valparna
lördag; storstädning och fest
söndag; dans och shopping


Kommentarer
Postat av: Mathilda

svar: din blogg är också bra! :)

2009-10-05 @ 19:56:42
URL: http://sommaarbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0