all eyes on me

Ett namn jag lyssnar till: evelina
Någonting jag tycker om med mig själv: att jag ser allting posetivt och att jag försöker tro på mig själv
Någonting jag inte tycker om med mig själv: vet inte riktigt, men alla har sina brister.
Detta är jag rädd för: att det ska hända något oväntat händer någon i min närhet
Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, lycka och pengar.
Tre saker jag absolut inte kan göra: åka skidor, döda någon och gå ner i spagat
Detta tycker jag om att göra: festa, shoppa, dansa och sjunga
Detta vill jag göra just nu: åka och shoppa
Bästa känslan: när man verkligen gillar någon
Värsta känslan: att bli sårad och att ha ångest
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: öppen, social och omtänksam
Är du kär just nu: tyvärr inte för tillfället
Jag vill gifta mig? absolutely
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: träffat chrisbrown, lärt mig spela gittar och hoppat fallskärm
Min käraste ägodelar: minnen
Något jag vill ha i present: en rosa laptop och en systemkamera
Detta har jag på mig just nu: mörkblåa jeans, vitt linne och en grå kofta
Favoritkläder: somriga klänningar, klackskor att dö för, mysiga stora koftor och accessoarer som är pricken över i:et
Favoritdjur: hundvalpar
Följande musikstilar tilltalar mig mest:  har ingen speciell favoritstil men chris brown är min absoluta favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0