where's your head at

 



vaknade för en stund sen, åt otroligt god frukost. men problemet är att jag fortfarande är trött, jag somnade så pass sent igår. så jag kanske ska ta och försöka sova en stund till för att vara pigg ikväll. men vi får se hur det blir, linnea ska iallafall snart dansa och jag ringde henne precis och önskade henne lycka till. hon är extremt duktig på discodans, så kommer hålla tummarna för henne nu. jag ska ta och fixa mig innan dess, sen ikväll ska vi nog träffa patrik och kalle och titta på film. jag ska även sova med linnea på hennes vind ikväll, sen imorgon ska vi upp tidigt till min dans och sen efter det blir det fika och shopping. funderar på att göra mitt första videoinlägg ikväll, även fast jag varit extremt emot videoinlägg för det känns så himla stelt och konstigt men why not try it. bilden är förresten för någon vecka sen, den bjuder jag iallafall på. nu ska jag iallafall försöka sova lite så att jag inte är lika trött och har någon huvudvärk kvar. kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0