be mine

imorgon ska jag ju åka och shoppa med linnea och jag har så mycket saker som jag bara måste ha just nu, det här är iallafall bara några av sakerna som står högst upp på min "vill ha lista" just nu.

  • lackleggins
  • rosa klocka
  • pälsväst
  • pärlörhängen
  • bamboo örhängen
  • sidenjacka
  • rosa chinos
  • chinos leggins
  • spets strumpbyxor
  • rosa mössa
  • stora koftor
  • kjol med dragkedja
  • skor med nitar
  • rosa kort jacka
  • paljett leggins
  • fest klänningar
  • jeans skjorta
  • svarta jeans med hål
  • svart väska med kedja

Kommentarer
Postat av: eleonor

men lilla hjärtat. typ alla de där kläderna är SOMMARkläder. vi går mot kallare tider nu, tänk på det :)

2009-09-27 @ 14:15:55
Postat av: Eleonore

Ens vill-ha-lista blir väldigt lång i slutänden när det finns så mycket snyggt :D

2009-09-27 @ 18:05:31
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0