i want you to show me

nu sitter jag här helt nyvaken medans alla andra sover, mitt försök att vara tyst funkar väl inte speciellt bra. speciellt inte när jag lyssnar på musik, har precis tagit på mig mjukis kläder och ska snart sätta upp håret i en slarvig bulle. får se om frida hinner åka med mig till dansen, eller om hon helt enkelt är för lat. det ska bli skönt att få dansa, men det är inte lika skönt att efteråt åka tunnelbana med massa folk i mjukiskläder och helt slut efter dansen. men efteråt kommer pappa nog hämta upp mig och sen ska vi åka och köpa skor. sen ska jag hem och fixa mig lite och sen får vi se om jag hinner träffa mikael.

 

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0