i can do whatever i want

Skriv in ditt fullständiga namn
Evelina Maria Helena Löf

Vart har du fått ditt namn ifrån och vart ifrån är utsprunget?
Det var väl för att mina föräldrar gillade det

Vilket datum är du född?
26 juli 1993

Vad heter dina föräldrar?
Malin och Janne

När började du blogga?
vintern 2008

Är du kär?
Nej

Har du ett förhållande?
Nej

Hur ser din mobil ut?
Röd sony ericsson

Om du fick barn nu, vad skulle du döpa barnet till och varför?
Har många flicknamn som är mina absoluta favoriter; Michaela, Isabella, Gabriella, Alexandra och Lovisa

Har du någonsin varit gravid?
Nej

Beskriv din klädstil.
Jag är väldigt varierande, ena dagen kan jag komma i en söt klänning, ena dagen lite rockigstil med lackleggings och nitar medans den ena dagen kan jag komma med lite slappare kläder som munktröja och jeans.

Vad heter dina allra närmaste vänner?
Frida och Elsa är dem vännerna som står mig allra närmast

Skriv in din ''topp-5'' lista med dina favoritlåtar.
Howie day - collide
Beenie man - gimme gimme
The red jumpsuit - your guardian angel
Justin Bieber - one time

Frispråkarn - åldersnoja

Har du någonsin rymt hemmifrån?
yes

Är du en glad eller ledsen människa?
Egentligen är jag en välidgt glad mähniska men visar det inte alltid

Vad får folk oftast för första intryck av dig?
Pratglad och galen tjej

Beskriv dig själv med tre ord.
Pratglad, omtänksam och galen.

Vilka kändisbloggar läser du?
Tittar in lite på alla lite då och då men gaybloggen är väl min favorit

Vad har du för hårfärg, ögonfärg och skostorlek?
Min riktiga hårfärg är mörkblondt, brun/gröna och jag har storlek 38/39 i skor

Vilket land är du ifrån?
Sverige

Röker du?
Nej, men det händer väl ibland

När drack du senast alkohol?
Nån vecka sen

Snusar du?
Usch!

Vart handlar du oftast dina kläder?
Gina tricot, hm, bikbok, salt och vero moda

Kommentarer
Postat av: anonym

evelina då??? eller vad hon din tvilling heter?? som är blond , är inte hon din bästa kompis??!! du har väl känt henne längre än elsa och att du bara skrivit i din gammla blogg att du har träffat henne mer än elsa? vad är sant och vad är falsk egentligen ?!??! isåfall fett taskigt gjort att dissa den andra evelina hon andra!!!!!!

2009-10-08 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0