He kissed my lips

hemlig. vi tog en promenad ner till centrum, sen mötte vi upp frida och gick för att titta på hennes pojkväns handbolls match, fast jag och hemlig gick innan matchen var slut. vi tog tåget hem till mig och stod utomhus och bara myste, jag hållde på att frysa ihjäl så jag gick och la mig under täcket och somnade när jag kom hem, fast pappa väckte mig efter ett tag för att vi skulle åka in till stan hem till mina föräldrars vänner och titta på sverige - danmark matchen. alla blev på dåligt humör för att matchen slutade dåligt, vi kom hem ungefär klockan tre. det är nog därför jag är ganska trött just nu, jag har fixat mig inför dansen och frida kommer även hoppa på samma tåg som mig, men jag tror att jag bara kommer att titta på idag eftersom jag är alldeles för trött. kyssar


igår åkte victoria hem ungefär klockan tolv, sen gick jag och mötte upp


Kommentarer
Postat av: Sessan

Nej du är vackraste!

2009-10-11 @ 15:34:04
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0