espresso house

nu är jag hemma efter en härlig dag inne i stan, jag tog bussen imorse för att frida senare skulle hoppa på samma buss. sen åkte vi till mörbycentrum och tog tunnelbanan därifrån emot odenplan, sen gick vi till min dans och jag dansade i en timme. vi fick lära oss ännu en ny koreografi idag, när vi skulle gå emot tunnelbanan började det spöregna. så vi skyndade oss till tunnelbanan men innan vi skulle ta tunnelbanan svängde jag förbi espresso house och köpte en frappe, älskar det bokstavligt talat. sen hämtade papi upp mig och vi åkte vidare till arninge för att köpa skor, jag köpte ett par sen så åkte jag hem och nu ska jag sätta mig och titta på den "nya" harry potter och äta en kanelbulle. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0