all you need to know

Hur svarar du i hemtelefonen ?
"Hallå"
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
"Hallå"
Ringer det mycket till dig ?
för mycket
Ringer du mycket ?
så fort jag har pengar så
Vem ringde du senast ?
 christoffer
Dagens låt ?
chris brown - changed man
Hur mycket pengar har du ?
inga just nu iallafall
Senast kramat och när ?
christoffer innan jag skulle hem
Antal timmar sömn inatt ?
åtta
Sov du ensam ?
yes
Vem sov du hos senast ?
 linnea
Vem sov hos dig senast ?
 victoria
Vad ser du fram emot ?
tills när jag får min rosa mini laptop
Vad vill du ha just nu ?
en canada goose 
Längtar du mest efter ?
sommaren
Stör du dig på ?
 falska personer
Årstid är det nu ?
 höst
Vem är snyggast ?
finns alldeles för många
Har du varit kär ?
en gång
Är du kär nu ?
 ja
Är du en bra partner ?
absolut även fast jag tjaffsar ibland
Har någon varit otrogen mot dig ?
nej inte vad jag vet
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
nej verkligen inte
Har du sett din bästavän gråta ?
ja såklart jag har
Vad åt du senast ?
en smörgås
Har du varit utomlands ?
många gånger
Var är dina syskon just nu ?
i soffan framför tvn
Vilken tid gick du upp imorse ?
klockan sju
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
sov och drömde
Vad är det första du gör på morgonen ?
plattar håret
Vad ska du göra efter det här ?
plugga lite till


Kommentarer
Postat av: E

sv: hej gumman :D ! åååh . min mobil vart snodd på upptåget, så jag har inte kunnat ringt :'( <<

2009-10-13 @ 19:46:27
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Veronika

sv: ajdå drygt, tur man har flyttat hemifrån :D

2009-10-13 @ 19:46:56
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0